wtorek, 3 czerwca 2014

Witajcie w moim świecie!

Witajcie na moim blogu!



Postanowiłam prowadzić Przegląd Końca Świata zainspirowana książką "FEED" - Miry Grant. Zafascynował mnie tamten świat gdzie jednym z najważniejszych przekaźników informacji są blogi, może i w naszym świecie kiedyś tak się stanie. Zamierzam prowadzić dziennik, opisywać co ciekawsze wydarzenia, które będą miały miejsce w moim życiu, pisać wiersze i publikować moje prace graficzne. Z rysunkiem od zawsze miałam coś wspólnego i zawsze marzyło mi się aby zostać drugim Skutnikiem. Mateusz Skutnik jest niesamowitym artystą, który tworzy małe dzieła sztuki. Jest on autorem wielu wspaniałych gier i komiksów. Polecam wam zapoznać się z jego twórczością w wolnej chwili :http://www.mateuszskutnik.com/
Kilka dni temu dostałam w prezencie wymarzony tablet, za pomocą którego zamierzam rysować. Narazie aby tworzyć korzystam ze strony internetowej, ponieważ nie zdecydowałam się jeszcze na pobranie żadnego programu, ze względu na problemy z komputerem. Dziś zamieszczam mój pierwszy rysunek zrobiony za pomocą tableta. Mam nadzieję że z czasem będą mi wychodziły naprawdę fajne rzeczy, a wy będziecie świadkami mojego małego sukcesu :) Jeżeli macie ochotę samemu coś porysować to zapraszam  tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz