wtorek, 10 czerwca 2014

Drunken style.

Moi kochani czytelnicy!
Poznałam ostatnio bardzo ciekawego wydrotekarza,  który zapoznał  mnie  z myślą bodajże Hemingwaya, która głosi prawdę: Pisz po pijaku, poprawiaj na trzeźwo. 
Stosując się do powyższej myśli korektę zrobię najprędzej jutro ;)
No to tak, kupiłam dzisiaj fantę ale jej nie wypiłam, bo jestem na diecie  <--- bardzo ważne wydarzenie!
Ponadto jako dziecko wbiłam sobie wykałaczkę w piętę bo postanowiłam rozsypać wszystkie wykałaczki jakie były po podłodze, a następnie pobiegać po nich z siostrą! <---- ciekawe wydarzenie
Podzielę się z wami także wiadomością o tym, że nad moim oczkiem wodnym, po długich wyczekiwaniach, niebieska ważka odnalazła żółtą <----- interesująca sprawa
Fajnie byłoby też wspomnieć o zbieraniu śmieci, takie moje hobby i przystanąć chwilę na tym temacie aby zastanowić się czy ziemia nie jest zagrożona przez nas wszystkich i w jaki sposób moglibyśmy jej pomóc. Niestety kończy mi się już czas jaki sobie wyznaczyłam na stworzenie tego posta także muszę się z wami pożegnać!
Do tematów na pewno kiedyś powrócę!
Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz