czwartek, 12 czerwca 2014

Jadę na rowerze słuchaj do byle gdzie Rower mam posłuchaj w taki różowy jazz....

Wadą jazdy na rolkach jest fakt, że kiedy natkniesz się na dzika to nie masz szans na wycofanie się po cichu i z gracją...nie to co na rowerze. Rowery mają to do siebie, że nadają się do ucieczki przed dzikami!
Oczywiście miałam okazję sprawdzić to na własnej skórze wczoraj wieczorem, kiedy to wybrałam się na przejażdżkę dla zdrowia. Sunąc podwarszawskimi drogami, nie zawracałam sobie zbytnio głowy obserwowaniem trasy, ponieważ byłam bardzo pochłonięta rozmową przez telefon ~ bardzo bezpiecznie...bardzo. Było już dosyć ciemno ale postanowiłam odrobinę przedłużyć trasę, bo miło mi się jechało. Telefoniczna rozmowa dotyczyła bodajże hmm, nie pamiętam. Natłok emocji wymazał mi temat z głowy, ale byłam bardzo pochłonięta rozmową kiedy mój mózg zarejestrował na trasie jakiś dziwny kształt, zanim się zorientowałam, że to dzik już byłam jakieś 4-5 metrów od niego i dalej na niego sunęłam ze średnia prędkością rolkarza. Dzik się przestraszył, ja również. Zrobiłam oczywiście wszystko nie tak jak trzeba, czyli zaczęłam krzyczeć na koleżankę przez telefon, która dzięki bogu opanowanym głosem wyprowadziła mnie z opresji i przypomniała mi, że rolki posiadają hamulec, z którego w tejże sytuacji warto było skorzystać.
Tak też zrobiłam, chociaż mam wrażenie, że do zderzenia brakowało sekund i z prędkością większą niż średnia prędkość rolkarza ulotniłam się z miejsca spotkania z dzikiem. W drodze ucieczki natknęłam się na Pana spacerującego z psem i jak na dobrego obywatela przystało, poinformowałam o zagrożeniu.
Powyższa sytuacja nie była by aż tak niebezpieczna gdybym była na rowerze, także przesiadam się szybko i wieczorne wypady na rolki zostawiam dla hardkorów ;) 
Rowery stawiam dziś na piedestale, zwłaszcza mój, bo pozwolił mi dziś na szybkie przedostanie się z punktu A do punktu B i nie spóźnienie się na spotkanie. :)
Ktoś ma ochotę ubrać się w obcisłe ( bo to warto mieć styl! ) i depnąć sobie ode wsi dode wsi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz